יעקובוביץ חיים

חברת יעקובוביץ חיים כרסום וחריטה ממוחשבים בע"מ מספקת שירותי עיבוד שבבי איכותיים ומתקדמים כבר למעלה מ-40 שנה. החברה, שנוסדה בשנת 1980, מתמחה בייצור תעשייתי של חלקים ודגמים, פשוטים ומורכבים מכל הסוגים והגדלים. עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים אשר הוכשרו לטפל בכל פרויקט עיבוד שבבי בזהירות ובדיוק רב, תוך הקפדה על כך שכל חלק מיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בקרת איכות. כמו כן, חברת יעקובוביץ הוסמכה על ידי רונט בע"מ לשימוש במערכת אבטחת האיכות לפי תו תקן AS9100.
חריטה קונבנציונלית

חריטה קונבנציונלית

לתחום החריטה הקונבנציונלית עדיין יש מקום שמור אצלנו למרות ההתקדמות הטכנולוגית הרבה וזאת על מנת לקבל דיוק רב יותר בחריטה.
חריטה ב- CNC

חריטה ב- CNC

אם אתם זקוקים לשירות חריטה מדוייק ואיכותי בעיקר על חלקי מתכת, חריטה בCNC זה השירות אותו אתם מחפשים.
כרסום קונבנציונלי

כרסום קונבנציונלי

במידה והנכם מחפשים את שירות העיבוד השבבי הנפוץ ביותר אנו נעשה זאת בעזרת מכונות כרסום קונבנציונלי לפי דרישותיכם.
ביקורת איכות

ביקורת איכות

אנו מבינים שאין מקום לטעיויות בפרויקטים של עיבוד שבבית, כרסום וחריטה ולכן כל חלק עובר אצלנו בקרת איכות מחמירה לפני שיוצא חזרה ללקוח.
כרסום ב- CNC

כרסום ב- CNC

חברתנו מחזיקה כמה ממכונות הכרסום ב-CNC מהמתקדמות והמשוכללות ביותר בשוק כיום על מנת לקבל עבודה מדוייקת ביותר.
הרכבות

הרכבות

אנו מספקים שירותי הרכבות מכניות בסדנת היצור שלנו לכל תחומי התעשייה בישראל.
מסגרות

מסגרות

ברשותנו רתכים ומסגרים מומחים ומיומנים לספק לכם את השירות המשלים של המסגרות לחלקי העיבוד הששבי הנדרשים לכם.
השחזה - שטוחה ועגולה

השחזה - שטוחה ועגולה

צריכים שירותי השחזה שטוחה או עגולה? אין בעיה, אנו מספקים שירותי השחזה עד לדיוק של מיקרון בודד!

עיבוד שבבי

חברת יעקובוביץ' חיים כרסום וחריטה מספקת ללקוחות מכל תחומי התעשייה פתרונות עיבוד שבבי מתקדמים, מדויקים ואמינים ללא פשרות. הצוות המיומן של יעקובוביץ' מחויב לדרישות האיכות והדיוק המחמירות ביותר ולאספקת תוצרים מעולים. שילוב אופטימאלי של ידע מקצועי וניסיון יחד עם מיכון משוכלל ומתקדם מאפשרים לנו לייצר חלקים ורכיבים מגוונים, עם תכנון ממוחשב פרטני, ייצור מדויק ברמה מיקרונית ומתן פתרונות עיבוד שבבי מכל הסוגים והגדלים.

בחברת יעקובוביץ' חיים עושים שימוש במכונות עיבוד שבבי ממוחשבות (CNC) ובמכונות חריטה וכרסום קונבציונאליות, לצד שירותים משלימים נוספים כמו הרכבות, ריתוך, השחזות, צביעה וכיוצא באלו.

בסדנת הייצור והעיבוד של יעקובוביץ' מבצעים תכנון מותאם אישית וייצור מדויק של תוצרי עיבוד שבבי ב-3, 4 או 5 צירים – מה שמאפשר התאמה אישית מושלמת ודיוק ברמה הגבוהה ביותר בתעשייה.

חדשנות
זריזות
מקצועיות

בין לקוחותינו

המלצות

שיטות לעיבוד שבבי

כפי שניתן לראות בשירותים והפתרונות שאנו מציעים למכלול לקוחותינו התעשייתיים, יעקובוביץ חיים מבצעת את מכלול השיטות והטכניקות לעיבוד השבבי, עבור מגוון אדיר של חומרי גלם. כך אנו מייצרים עבור לקוחות מכל תחומי הפעילות במגזר התעשייתי בישראל אינספור רכיבים ומוצרים מדויקים, עם היקף של שיטות איכותיות, הציוד המתקדם והמתאים ביותר ואנשי מקצוע שהם אומנים בתחומם.

שיטות נפוצות ומרכזיות בתחום כוללות את הדוגמאות הבאות, כאשר לכל טכניקה מקום משלה ויישומים שהיא המתאימה עבורם ביותר:

כרסום: אחת משיטות העיבוד השבבי המרכזיות וזו שהכי מתארת את מהות התחום – הסרת שכבות מדויקת מחומר גלם, כדי ליצור עיצוב או חלק מוגדר ומתוכנן – ואכן זוהי השיטה הנפוצה ביותר בתחום. פעולת הכרסום משמשת להסרה מבוקרת של שכבות וחלקים מ"גוש" חומר גלם כלשהו, כדי ליצור צורה מוגדרת. בכרסומות לרוב ראש העיבוד מסתובב על צירו אך נותר סטטי מבחינת מישורי תנועה, כאשר חומר הגלם המעובד הוא שזז לעומת ראש העיבוד. יש כרסומות קונבנציונאליות ו"ידניות" וכרסומות CNC משוכללות וממוחשבות המבצעות עיבוד שבבי בעד 5 צירים ומישורי תנועה.

חריטה: פעולה נפוצה ומרכזית מאוד, משמשת בעיקר לעיבוד של חלקים ציריים וסימטריים. באמצעות סכין חריטה המחובר לראש המעבד במכונת החריטה – ידנית-רגילה או ממוחשבת ומבוססת CNC – בחריטה מורידים שכבות עדינות ומדויקות מחומר הגלם הסימטרי, בתנועות סיבוביות.

השחזה: טכניקה בה באמצעות סכין מתאים מסירים שכבות עדינות במיוחד של חומר הגלם, לרוב בחלקים ציריים וסימטריים. השחזה בהקשר זה לא מכוונת להשחזת סכינים, אך היא כן מכוונת להסרת שכבות מדויקת כדי שהרכיב הרצוי יהיה מדויק לחלוטין – למשל הסרת שכבות דקות של חומר מרכיב גלילי עם חלק אחד "דק" יותר לעומת המשכו.

קדיחה: פשוטו כמשמעו, קידוח חורים ופתחים ברכיב המיוצר. קדיחה מתבצעת בעזרת ראשי קידוח מתכתיים מתאימים והיום גם באמצעות מכונות מיוחדות העושות שימוש בלייזר למשל.

ניסור / חיתוך: עיבוד שבבי לא כולל רק הסרה מדויקת של שכבות חומר גלם כדי להגיע לתוצר מוגמר מדויק ומורכב לפי התכנון המקורי. כך לעיתים יש צורך לחתוך חלק מיותר מחומר הגלם כדי להגיע לצורה או לתכנון הספציפי לאותה עבודה.

לצד טכניקות מרכזיות אלו, יש פעולות וטכניקות נוספות הקשורות לתחום ולייצור מגוון אדיר ואינסופי של רכיבים, מוצרים ומערכות – למשל אירוזיה, מירוק, ריתוך וכיוצא באלו.

 

חומרי גלם בתעשיית העיבוד השבבי

כיום, תחום העבודה עם מתכת כולו וגם חברת יעקובוביץ חיים יודעים לספק ביצועים מדויקים ואיכותיים גם דרך עיבוד שבבי של חומרי גלם אחרים. חומרי הגלם כוללים, לדוגמא:

  • מתכות למיניהן – פלדה, אלומיניום, פליז, ארד, נירוסטה, טיטניום.
  • עץ – עם מכונות מיוחדות, לייצור רכיבי עץ מיוחדים ומדויקים. גם עץ טבעי-מלא וגם תוצרי עץ כמו MDF.
  • חומרים תרמו-פלסטיים – לייצור מגוון רחב של מוצרים לתעשייה, לרפואה וכן הלאה.
  • פלסטיקים נוספים כמו: פוליאוריתן, פלסטיק סטנדרטי, טפלון ושאר חומרים הנכנסים הלכה למעשה תחת מטריית הפלסטיק.
  • נובוטקס – טקסטיל המשלב בתוכו שרף פלסטי – לבידודים ורכיבים הנדסיים/טכניים אחרים.

כל פתרונות העיבוד השבבי והייצור המדויק – מתכות ופלסטיק הנדסי

אנו מבצעים פרויקטים והזמנות של עיבוד שבבי מכל סוגי המתכות הרלוונטיות בתעשייה (קשות ורכות) וכמו כן מבצעים עיבוד פלסטיק הנדסי מכל הסוגים הנפוצים.

מבחינת שירותי עיבוד שבבי, הצוות המעולה של יעקובוביץ' עומד לרשותכם ומוכן לפעולה למשימות ייצור חלקים ודגמים שונים – יחידה בודדת וגם אלפי יחידות בהתאם לצורך, בנייה של מתקנים שונים בהתאמה אישית ותכנון פרטני, שחזור חלקים וייצור חלקי חילוף מיוחדים, הרכבות מכניות ושירותים משלימים לייצור והעיבוד – טיפול טרמי, זיווד, ציפויים, צביעה וכיוצא באלו.

איכות חסרת פשרות ועמידה בתקנים

חברת יעקובוביץ' מוסמכת לתקן הבטחת האיכות המוביל בתעשייה העולמית, AS9100, כך שלצד מיכון בקרת איכות מתקדם ואנשי מקצוע מעולים הבודקים את התוצרים שלכם, אתם מקבלים ערובה נוספת לשירות האיכותי שלנו.

בכל הזמנת עבודה, קטנה כגדולה, צוותי העיבוד השבבי, ההרכבות והשירותים המשלימים של יעקובוביץ' מחויבים לאיכות ולדיוק המקסימאלי שאתם זקוקים לו – בדיוק מיקרוני, ללא סטיות ושגיאות ייצור!

פתרונות עיבוד שבבי איכותיים, מדויקים, אמינים ומותאמים אישית – לשירות היעיל והטוב ביותר. הצטרפו לאינספור לקוחות תעשייתיים מרוצים, צרו קשר עכשיו לפרטים והצעת מחיר.

לקבלת הצעת מחיר
[contact-form-7 404 "לא נמצא"]